مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 19:302020-09-26سياسي

روحانی در دیدار فواد معصوم: ملت و دولت ایران، عراق را دوست خود می دانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور روز شنبه در دیدار فواد حسین وزیر امور خارجه عراق با بیان اینکه امروز هم وحدت شیعیان و تعامل بین گروه های مختلف اعم از شیعه، - روحانی در دیدار فواد معصوم: ملت و دولت ایران، عراق را دوست خود می دانند رییس جمهور در دیدار وزیر خارجه عراق گفت: حضور نیرو های مسلح آمریکایی را به ضرر امنیت و ثبات منطقه می دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور روز شنبه در دیدار فواد حسین وزیر امور خارجه عراق با بیان اینکه امروز هم وحدت شیعیان و تعامل بین گروه های مختلف اعم از شیعه، سنی و کرد در این کشور را یک اصل مهم تلقی می کنیم، خاطر نشان کرد: برای کمک به وحدت و انسجام عراق در کنار دولت و مردم این کشور هستیم.

وی با بیان اینکه ملت و دولت ایران، کشور عراق را دوست خود می داند و در مقاطع مختلف در کنار دولت و مردم عراق برای کمک به آن ها حضور داشته اند، گفت: ما در مقاطع مختلف همواره حامی مردم و حکومت قانونی عراق بوده ایم و بهترین نمونه کمک به ملت و دولت عراق در جریان حملات تروریستی داعش در این کشور بوده است.

رییس جمهور در ادامه با بیان اینکه ما همیشه نظر خود را به صورت واضح و آشکار در مواضع سیاسی خودمان اعلام کرده ایم، تأکید کرد: حضور نیرو های مسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی در دیدار فواد معصوم: ملت و دولت ایران، عراق را دوست خود می دانند

روحانی در دیدار فواد معصوم: ملت و دولت ایران، عراق را دوست خود می دانند