مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 19:052020-09-26سياسي

نشست مجمع نمایندگان تهران با وزیر پیشنهادی صمت


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از نشست این مجمع با وزیر پیشنهادی صمت خبر داد و گفت که نمایندگان در این نشست از رزم حسینی خواستند در صورت رای اعتماد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی خضریان با اشاره به نشست امروز (شنبه) مجمع نمایندگان تهران با علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت، گفت: در این نشست وزیر پیشنهادی صمت برنامه‌های خود را برای تصدی این وزارتخانه ارائه کرد که دارای سه رویکرد و محور کلیدی بود.

وی افزود: نمایندگان خواستار تعیین اولویت‌ها در برنامه با توجه به زمان کوتاه باقی مانده تا پایان دولت دوازدهم شدند و از عملیاتی نشدن برخی برنامه‌ها ابراز نگرانی و بر ضرورت ساماندهی قیمت کالا‌ها و بازار خودرو تاکید کردند.

همچنین از وزیر پیشنهادی به جد تقاضا شد در صورت رای اعتماد نمایندگان باید نسبت به ساماندهی قیمت‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشد و با ارائه گزارش به مجلس، استفاده از نظرات کارشناسی مجلس و کمیسیون‌های تخصصی با توجه به زمان کوتاه باقی مانده به راهکار‌های صریح برسند.

این نماینده مجلس یادآور شد: برخی از نمایندگان نقاط قوت و ضعف سوابق وزیر پیشنهادی را مطرح کردند که قرار شد وزیر در بخش‌هایی که خلاء سوابق دارد با استفاده از تیم‌های کارشناسی، مشاوره‌ای و مدیران با تجربه این موضوع را پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مجمع نمایندگان تهران با وزیر پیشنهادی صمت

نشست مجمع نمایندگان تهران با وزیر پیشنهادی صمت