مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 19:052020-09-26سياسي

پیام وزیر بهداشت برای زیارت مجازی در اربعین امسال


وزیر بهداشت در یک پیام ویدیویی با اشاره به رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در مراسم های عزاداری ماه محرم، گفت: البته امسال همانگونه که محرم متفاوتی را تجربه کردیم، - وزیر بهداشت در یک پیام ویدیویی با اشاره به رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در مراسم های عزاداری ماه محرم، گفت: البته امسال همانگونه که محرم متفاوتی را تجربه کردیم، اربعین متفاوتی تجربه می کنیم و عاشقان امام حسین(ع) از دور به ایشان سلام خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان امام حسین(ع) و یاران ایشان، گفت: امسال مردم عزیز و شریف و عشاق حضرت اباعبدلله تلاش کردند محرمی متفاوت از سال های قبل برگزار کنند.

برگزاری این مناسک با خواهش من و همکارانم و وفاق و همدلی همه عزیزان اعم از روحانیات معزز، مداحان اهل بیت و مردم شریف و عزادار بدل شد به یک رعایت تمام عیار شیوه نامه های بهداشتی که گرچه در بعضی جاها نقض شد اما در اکثر قریب به اتفاق رعایت فرمودند.

وی افزود: شاید به جرات بتوان گفت که بیشترین رعایت و حمایت را از مقام معظم رهبری در محرمی که گذشت داشتیم.

امسال نیز همانگونه که مقام معظم رهبری، رییس جمهور، مسئولان و علما اشاره کردند و همانطور که از سوی کشور عراق از ما خواسته شد، اربعین متفاوت اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر بهداشت برای زیارت مجازی در اربعین امسال

پیام وزیر بهداشت برای زیارت مجازی در اربعین امسال