مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 18:552020-09-26دانش

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 منتشر شد


رشته های جدید و اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1399 منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به دنبال انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1399 در تاریخ 31 شهریور 99 و اطلاعیه 2 مهر 99، اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور 99 منتشر شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال 1399 می توانند با توجه به اصلاحیه مذکور نسبت به انتخاب رشته کنکور 99 اقدام کنند.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده اند ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز دوشنبه 7 مهر نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، مندرجات اطلاعیه 2 مهر و اطلاعیه 5 مهر به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل های انتخابی در کنکور 99 اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی اقدام کرده اند می توانند در صورت تمایل تا تاریخ 7 مهر نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام کنند.

با توجه به فشردگی زمانی در سایر فرآیندهای آزمون سراسری سال 99، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نیست لذا ضرورت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 منتشر شد

اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 منتشر شد