مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 16:002020-09-26سياسي

فضای مجازی در کشور ما بی صاحب است/سودی که نصیب آمریکایی ها می شود


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای گفت: فضای مجازی در کشور ما بی صاحب است و هیچ نهادی در کشور مسئولیت آن را بر عهده نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار، عصر امروز در نشست ماهر سپاه الغدیر یزد اظهار داشت: کشورهای مختلف در جهان امروز شبکه ملی اطلاعات را پیگیری کرده اند اما با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها بر ساماندهی فضای مجازی تاکید کرده اند، سوال این است که در کشور ما در زمینه شبکه ملی اطلاعات چه اقدامی انجام شده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس بیان کرد: تاکنون هزاران هزار میلیارد هزینه برای راه اندازی اینترنت و شبکه ملی اطلاعات انجام دادیم ولی این موضوع را با یک رابطی به فضایی متصل کردیم که سرورهای آن در کانادا و آمریکا هستند.

جوکار عنوان کرد: اکنون سرورهایی که در آمریکا و کانادا از فضای مجازی ما پشتیبانی می کنند، درآمدهای بسیاری به دست می آورند و نکته قابل توجه این است که آمریکایی ها هیچ زمانی اینترنت ایران را تحریم و محدود نکرده اند؛ دلیل این موضوع این است که آنها سود بالایی از این بخش به دست می آورند و حملات خود را هم به همین وسیله انجام می دهند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به حمایت های ضد انقلاب از نوید افکاری تصریح کرد: مقام معظم رهبری سال هاست می فرمایند که دشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی در کشور ما بی صاحب است/سودی که نصیب آمریکایی ها می شود

فضای مجازی در کشور ما بی صاحب است/سودی که نصیب آمریکایی ها می شود