مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 16:002020-09-26بين الملل

برگزاری جلسه ویژه شورای وزارتی امنیت ملی عراق به ریاست الکاظمی


منابع عراقی به برگزاری جلسه ویژه شورای وزارتی امنیت ملی این کشور به ریاست مصطفی الکاظمی و موضوعاتی که در آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است، - اشاره کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز شنبه 26 سپتامبر 2020 در جلسه شورای وزارتی امنیت ملی عراق که به ریاست وی برگزار شد، دستوراتی به نیروهای امنیتی این کشور درباره تظاهرات و تعامل با عشایر داد.

دفتر رسانه ای نخست وزیری عراق بیان کرد: شورای وزارتی امنیت ملی عراق امروز شنبه جلسه ویژه ای به ریاست مصطفی الکاظمی فرمانده کل نیروهای مسلح برگزار کرد تا اوضاع امنیتی عراق را مورد بحث و تبادل نظر قرار دهد در این جلسه علاوه بر اوضاع امنیتی عراق، موضوعاتی مانند حمایت از تظاهرات مسالمت آمیز و حفاظت از مراکز دیپلماتیک در برابر حملات مکرر و نیز هماهنگی میان نیروهای امنیتی مورد رایزنی قرار گرفت.

الکاظمی گفت: فرصت بیش از هر زمان دیگری برای بهبود وضع و عملکرد نیروهای امنیتی فراهم شده است و نباید با اشتباهات مسامحه شود زیرا همانند سرطانی در بدنه دستگاههای امنیتی است.

نخست وزیر عراق در این جلسه درباره نحوه برخورد با تظاهرات کنندگان و ضروت احترام به عشایر عراقی سخن گفت و افزود: آنچه دستگاههای امنیتی انجام می دهند در راستای اعمال حاکمیت و اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه ویژه شورای وزارتی امنیت ملی عراق به ریاست الکاظمی

برگزاری جلسه ویژه شورای وزارتی امنیت ملی عراق به ریاست الکاظمی