مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:552020-09-26سياسي

نگاهمان به تاریخ شفاهی فرماندهان نگاه به حفظ یک ثروت ملی است


سردار علی محمد نایینی با اظهار به اینکه نگاهمان به تاریخ شفاهی فرماندهان نگاه به حفظ یک ثروت ملی است، گفت: گفت وگو با سردار صفوی به عنوان یکی از فرماندهان اصلی دفاع مقدس از ابتدا از اولویت های مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد نایینی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس صبح امروز شنبه پنجم مهرماه در مراسم واکاوی عملیات ثامن الائمه و رونمایی از دومین جلد از تاریخ شفاهی سردار رحیم (یحیی) صفوی سخنرانی کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در ابتدای مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی و شهدای عزیز و گران قدر، با تأکید بر این نکته که صدام در جنگ با ایران به اهداف حداقلی خود نیز نرسید، تصریح کرد: ارتش بعث عراق یک هدف حداکثری داشت که اشغال کامل خوزستان بود و یک هدف حداقلی داشت ازجمله اشغال آبادان و خرمشهر و تسلط بر اروند که با مقاومتی که در آبادان شکل گرفت حتی به هدف حداقلی خودش نرسید.

قطعاً تصرف آبادان در اندیشه تهاجمی ارتش عراق بیشتر از تصرف خرمشهر معنا داشت.

وی به آثاری که تاکنون توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشرشده، اشاره کرد و گفت: اگر هشتم آبان سال 59 را روز شکست دشمن در تصرف آبادان بدانیم، 39 رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهمان به تاریخ شفاهی فرماندهان نگاه به حفظ یک ثروت ملی است

نگاهمان به تاریخ شفاهی فرماندهان نگاه به حفظ یک ثروت ملی است