مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:552020-09-26سياسي

بخش خصوصی از وزیر بعدی صمت چه می خواهد؟


علی رضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت به مجلس، امروز در اتاق بازرگانی ایران حاضر شد تا از نزدیک نظرات بخش خصوصی و خواسته های آنها از این وزارتخانه را بشنود.

- علی رضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت به مجلس، امروز در اتاق بازرگانی ایران حاضر شد تا از نزدیک نظرات بخش خصوصی و خواسته های آنها از این وزارتخانه را بشنود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اردیبهشت امسال که با دستور رییس جمهوری، رضا رحمانی از وزارت صمت برکنار شد، این وزارتخانه بدون وزیر اداره شده و همین امر باعث شده، بخش قابل توجهی از توقعات و خواسته های بخش خصوصی روی زمین بماند.

پس از آنکه مجلس یازدهم به گزینه نخست دولت یعنی مدرس خیابانی رای اعتماد نداد، دولت در هفته های گذشته گزینه های مختلفی را مطرح کرد و در نهایت علی رضا رزم حسینی – استاندار خراسان رضوی – به مجلس معرفی شد.

به دنبال این انتخاب بخش خصوصی از روشن شدن تکلیف این وزارتخانه استقبال کرد و در روزهای گذشته، اعضای اتاق نظرات خود را درباره گزینه جدید دولت و خواسته خود از این وزارتخانه را مطرح کردند و در نهایت جلسه امروز رزم حسینی با نمایندگان بخش خصوصی فضایی جدید را برای مطرح شدن نظرات آنها به وجود آورد.

در ابتدای این نشست، غلامحسین شافعی – رییس اتاق بازرگانی ایران – درباره گزینه پیشنهادی دولت گفت: رزم حسینی در سال های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی از وزیر بعدی صمت چه می خواهد؟

بخش خصوصی از وزیر بعدی صمت چه می خواهد؟