مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:502020-09-26سياسي

2000میلیارد تومان دستاورد سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به ایلام


استاندار ایلام با اشاره به دستاوردهای سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به ایلام، گفت: در این سفر دو هزار میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر روز شنبه در نشست شورای تامین مسکن استان در محل استانداری ایلام با اشاره به سفر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و هیئت همراه به استان گفت: این سفر بیشتر از سفر هیئت دولت برای استان خیر و برکت داشت.

وی در ادامه گفت: در این سفر بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح و پروژه های استان اختصاص یافته است.

سلیمانی دشتکی در ادامه به بخش اول مصوبات و تفاهم نامه های این سفر اشاره کرد و بیان کرد: برای تحقق شعار سال جهش تولید بالای 370 میلیارد تومان اعتبار به طرح ها و پروژه های اقتصادی در استان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: بخش دوم در ارتباط با اتمام طرح های اولویت دار به میزان 23 پروژه با اعتبار بالای یک هزار و 370 میلیارد تومان است.

تفاهم نامه ساخت چهار هزار و 460 واحد مسکونی در استان استاندار ایلام از انقلاب ساخت مسکن در استان خبر داد و افزود: ره آورد سفر معاونین رییس جمهور به استان منجر به تفاهم نامه ساخت چهار هزار و 460 واحد مسکونی در استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000میلیارد تومان دستاورد سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به ایلام

2000میلیارد تومان دستاورد سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به ایلام