مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:452020-09-26اقتصادي

می توانیم 50 درصد درآمدهای مورد نیاز شهرداری تهران را تأمین کنیم


مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: با ظرفیت های موجود شهر تهران در حوزه سرمایه گذاری مشارکتی می توان 50 درصد درآمد شهرداری را تأمین نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شکر الله بنار با بیان این مطلب گفت: در 10 سال گذشته عملکرد سازمان سرمایه گذاری در جذب بودجه غیر نقد و فروش پروژه های مشارکتی بالغ بر 1,200 میلیارد تومان بوده است.

این در حالی است که در دوره جدید مدیریت شهری تنها در سال 98 بالغ بر 1,200 میلیارد تومان از فروش پروژه های مشارکتی توانستیم برای شهرداری درآمد کسب کنیم.

حال آنکه مأموریتی که به این سازمان محول شده بود هزار میلیارد تومان درامد بود و ما توانستیم از مأموریت محوله نیز بیشتر درآمد کسب کنیم.

در سال جاری نیز به ما مأموریت داده شد که بالغ بر 7,400 میلیارد تومان از این پروژه ها را در راستای تأمین منابع درآمدی شهرداری تهران به فروش برسانیم.

دکتر بنار با اشاره به سند جامع سرمایه گذاری که در شورای شهر به تصویب رسیده گفت: اگر روند سرمایه گذاری در سال های گذشته را ببینیم و از زمانی که سند جامع سرمایه گذاری تصویب و ابلاغ شد، نتایج خوبی را شاهد هستیم به طوری که در حال حاضر در بخش گردشگری پروژه هزار و یک شهر به عنوان یک پروژه عظیم مطرح است و می توانیم از این پروژه به عنوان یک پروژه مشارکتی درآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم 50 درصد درآمدهای مورد نیاز شهرداری تهران را تأمین کنیم

می توانیم 50 درصد درآمدهای مورد نیاز شهرداری تهران را تأمین کنیم