مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:402020-09-26سياسي

آمادگی مجلس برای پیگیری رفع مشکلات اقشار خاص


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به برگزاری نشست های ادواری با حضور تشکل های مردم نهاد و خیریه کمک به اقشار خاص با مسئولان گفت: در برخی موارد در سطح استان و ملی می توان به این انجمن ها کمک کرد و این آمادگی وجود دارد در مجلس در زمینه رفع مشکلات این قشر پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی امروز در حاشیه دیدار ناشنوایان کرمان با مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان اظهار داشت: برقراری ارتباط اقشار خاص با مسئولان و رفع مشکلات این قشر در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید شرایط تحصیل علم و دانش باید برای اقشار خاص جامعه نیز فراهم شود، عنوان کرد: با همکاری یک مجموعه خیریه مستقر در کرمان و تهران در حال برنامه ریزی گروه های 100 نفره برای فراگیری آموزش های کاری در مراکز تعریف شده، هستیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون آموزش قرآن و دروس دینی برای روشندلان طراحی شده و در حال اجرا است، تصریح کرد: برخی افراد خاص جامعه که به دلیل مشکلات مالی و سایر موانع از آموزش جا مانده اند دچار مشکل هستند و زیر پوست جامعه وجود دارند که گاهی اوقات به این مهم دقت نمی شود و به راحتی از کنارشان می گذریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مجلس برای پیگیری رفع مشکلات اقشار خاص

آمادگی مجلس برای پیگیری رفع مشکلات اقشار خاص