مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:402020-09-26سياسي

دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال خسته کردن مردم است


رییس دیوان عالی کشور با بیان اینکه انقلاب فقط جنگ و جبهه نیست، گفت: امروز دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال خسته کردن مردم و تحت فشار قراردادن آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد مرتضوی مقدم در جلسه تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس با اشاره به اینکه حدوث و بقای انقلاب هر دو معجزه بود، گفت: هیچ کسی فکر نمی کرد که انقلاب اسلامی بر رژیم شاهنشاهی 2500 ساله با حمایت همه جانبه استکبار جهانی، پیروز شود.

حدوث این انقلاب این بود که خداوند خواست که در این قطعه از زمین بر ملت شیعه اثنی عشری منت نهاده و این معجزه محقق شد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی برسد.

وی خاطرنشان کرد: همه می دانند که چه قدرت هایی پشت رژیم شاهنشاهی بود اما اراده خداوند متعال بر این بود که انقلاب حادث شود.

بقای این انقلاب هم معجزه بود.

مرتضوی مقدم اظهار داشت: جمهوری اسلامی در روزهای ابتدایی چیزی نداشت، تجهیزات نظامی نسبت به دنیای استکبار تقریباً صفر بود.

یک دنیا علیه این انقلاب تازه حادث شده بسیج شده بودند، انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف با توطئه ها و برنامه ریزی های مختلف مواجه شد اما محکم به راه خود ادامه داد.

رییس دیوان عالی کشور با تاکید بر اینکه در این انقلاب مردان خدایی بودند که پرورش یافته دامن اهل بیت و مکتب حسین (ع) بودند، افزود: این مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال خسته کردن مردم است

دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال خسته کردن مردم است