مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:402020-09-26ورزشي

منصوریان: هدفمان حفظ شاکله اصلی تیم است


بازیکنان بسیار خوبی داریم و امسال هم هدف اول مان حفظ شاکله اصلی تیم است.

هواداران نگرانی از این بابت نداشته باشند، چون ان شاءالله با صحبت هایی که با مسئولان باشگاه داشتم، - جی پلاس، علیرضا منصوریان با اشاره به آغاز تمرینات تراکتور، اظهار داشت: تراکتور فصل پر فشاری را پشت سر گذاشته و بازیکنان این تیم با کمترین استراحت در بازی های لیگ برتر و جام حذفی به میدان رفته اند.

وی افزود: با توجه به لزوم لحاظ زمان کافی برای ریکاوری بازیکنان، تصمیم گرفتیم تا به تعدادی از بازیکنان اصلی مان کمی بیشتر استراحت بدهیم.

اینها بازیکنان حرفه ای هستند و در تعطیلات نیز تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال می کنند که به همین خاطر نگرانی از این موضوع نداریم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: غیبت این بازیکنان در تمرین اول با هماهنگی من بوده و تمرینات مان را با ترکیبی از بازیکنان اصلی و جوان آغاز کردیم تا در ادامه بازیکنان اصلی نیز به جمع مان ملحق شوند.

منصوریان تصریح کرد: مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی با هماهنگی که با من انجام داده اند سه روز دیرتر از بقیه به تمرینات ملحق می شوند و طبیعتاً بقیه بازیکنانی که تحت قرارداد باشگاه هستند باید در تمرینات مان حاضر شوند تا آمادگی تیم یکدست باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منصوریان: هدفمان حفظ شاکله اصلی تیم است

منصوریان: هدفمان حفظ شاکله اصلی تیم است