مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-26سياسي

باید ارزش های انقلاب را به جوانان و نسل آینده منتقل کنیم


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: امروز باید مسائل مختلف را با زبان نسل های جدید و جوان به آن ها انتقال داد تا نسل های جدید و آینده با ارزش های انقلاب آشنا باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز این ارتباط از طریق تماس های تلفنی انجام می شود و امیدواریم مجدداً شرایط به نوعی بهبود پیدا کند تا این دیدارهای رو در رو انجام شود، زیرا این دیدارها بیش از هر چیزی برای خود ما الهام بخش، عامل انرژی و روحیه است.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به ایثارگری زنان گفت: کشور ما دارای حدود 7 هزار زن شهید و بیش از 2 هزار زن جانباز است، یکی از برنامه های ما برگزاری کنگره و بزرگداشتی برای این عزیزان خواهد بود تا ایثارگری خود بانوان یادآوری شود.

زنان در تمام صحنه های دفاع مقدس علاوه بر ایفای نقش مهم مادری و همسری، در کنار مردان حضور داشتند و از جان و سلامتی خود گذشتند.

ابتکار ادامه داد: موضوع تجربه زیسته این عزیزان مسئله مهمی است و بخشی از تجربیات زیسته بانوان ایثارگران و مادران و همسران شهدا گردآوری شده است.

یکی از آفت های روزگار ما به خصوص در زمینه تاریخ دفاع مقدس تحریف تاریخ است و جمع آوری این تجربیات از زبان خود آن ها موضوع بسیار مهمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید ارزش های انقلاب را به جوانان و نسل آینده منتقل کنیم

باید ارزش های انقلاب را به جوانان و نسل آینده منتقل کنیم