مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:252020-09-26سياسي

تسریع در نهایی شدن طرح های ساماندهی منطقه تاریخی توس


شهردارمشهد، با تاکید بر سرعت بخشیدن به نهایی شدن طرح های ساماندهی منطقه تاریخی توس گفت: بخشی از طرح های درنظر گرفته شده برای ساماندهی توس را همزمان با افتتاح پروژه مسیر دسترسی به کهن دژ آغاز خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخربگزاری فارس از مشهدبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلایی امروز در بازدید از منطقه تاریخی توس، آرامگاه فردوسی و پروژه ایجاد مسیردسترسی به کهندژ که با حضور رییس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، شهردار منطقه دوازده و جمعی از مدیران شهری انجام شد، از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی مسیر دسترسی کهن دژ قرارگرفت.

شهردارمشهد در این بازدید طرح های مطالعاتی مرتبط با پروژه های ساماندهی توس از جمله مسیر پردیس از سه راه شاهنامه تا پل کشف، ساماندهی پل تاریخی کشف رود و اجرای مسیرپل کشف رود تا جلوخان آرامگاه فردوسی  را بررسی و بر تسریع درنهایی شدن این طرح های جهت عملیاتی شدن بخشی از آنها همزمان با افتتاح مسیر دسترسی به کهن دژ تاکید کرد.

وی در ادامه این بازدید به تکمیل ظرفیت مقبره الشعرا، اشاره کرد و گفت: با توجه به این موضوع پیشنهاد می دهم در طرح های مرتبط با توس فضایی به شکل باغ تحت عنوان باغ مفاخر برای نخبگان حوزه های شعر و ادب فارسی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در نهایی شدن طرح های ساماندهی منطقه تاریخی توس

تسریع در نهایی شدن طرح های ساماندهی منطقه تاریخی توس