مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:152020-09-26دانش

1500 مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد لغو شد


رییس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد گفت: امروز قرار بود 1500 مصاحبه دکتری تخصصی برگزار شود اما متاسفانه به دلیل اخلال در شبکه و مشکلات فنی، این مصاحبه ها لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد (با آزمون و بدون آزمون) در حالی قرار بود از امروز 5 مهرماه آغاز شود که بنا به گفته داوطلبان در برخی واحدها به دلیل مشکلات فنی مصاحبه برگزار نشده است.

بر اساس اعلام مرکز سنجش دانشگاه آزاد به دلیل شرایط کرونایی مصاحبه دکتری به صورت مجازی اما با حضور داوطلب در واحدهای دانشگاهی محل سکونت وی برگزار می‌شود؛ به این صورت که داوطلب با انتخاب واحد دانشگاهی مورد نظر در سامانه http://www.

azmoon.

org حوزه برگزاری مصاحبه علمی مجازی خود را انتخاب و ثبت می‌کند.

داوطلبان در روز دعوت شده به مصاحبه با حضور در واحدهای دانشگاهی، در اتاقی مخصوص و با استفاده از کامپیوتری که در اختیار آنها قرار می‌گیرد، مصاحبه را به صورت مجازی انجام خواهند داد.

به گفته مسئولان دانشگاه آزاد، داوطلبان پس از ورود به واحد دانشگاهی مورد نظر احراز هویت می‌شوند و سپس فرایند مصاحبه آغاز خواهد شد؛ این در حالی است که برخی داوطلبان دکتری که قرار بود امروز در واحد علوم و تحقیقات حضور یابند، در تماس با خبرگزاری مهر، عنوان کردند به دلیل قطع بودن سیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد لغو شد

1500 مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد لغو شد