مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:152020-09-26سياسي

رونمایی از یادمان 100 شهید کمیته امداد


رییس کمیته امداد به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص رسیدگی به معیشت نیازمندان اشاره کرد و افزود: رسیدگی به نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد وظیفه همگانی است که با امنیت ملی گره خورده و نباید اجازه دهیم به یتیمان سخت بگذرد.

- رییس کمیته امداد به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص رسیدگی به معیشت نیازمندان اشاره کرد و افزود: رسیدگی به نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد وظیفه همگانی است که با امنیت ملی گره خورده و نباید اجازه دهیم به یتیمان سخت بگذرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر امروز در حاشیه مراسم گردهمایی بسیجیان کمیته امداد، یادمان 100 شهید کمیته امداد توسط رییس این نهاد رونمایی شد.

سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد در این مراسم که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی گفت: امروز وظیفه ما نشر اندیشه و مقاومت دفاع مقدس و فرهنگ شهادت است.

وی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص رسیدگی به معیشت نیازمندان اشاره کرد و افزود: رسیدگی به نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد وظیفه همگانی است که با امنیت ملی گره خورده و نباید اجازه دهیم به یتیمان سخت بگذرد.

رییس کمیته امداد با بیان اینکه امروز دشمن در جنگ سخت حرفی برای گفتن ندارد، خاطرنشان کرد: دشمن وارد جنگ نرم شده است و ما باید خودمان را به سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از یادمان 100 شهید کمیته امداد

رونمایی از یادمان 100 شهید کمیته امداد