مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:002020-09-26بين الملل

امارات: اقدامات تهاجمی ایران ما را به اسراییل نزدیک کرد


وزیر خارجه امارات افزود با وجودی که ایرانی ها به شدت نسبت به عادی سازی روابط عرب ها و اسراییل نگران هستند، اما این اقدام برای مقابله با تهران نیست.

- وزیر خارجه امارات متحده عربی که کشورش اخیرا اقدام به عادی سازی روابط با اسراییل کرده در توجیه نزدیکی کشورش به تل‌آویو گفت اقدامات و سیاست‌های تهاجمی ایران در منطقه باعث نزدیکی اعراب به اسراییل و نگاه نو آنها نسبت به اسراییل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، انور قرقاش وزیر خارجه امارات متحده عربی روز جمعه (دیروز) در اظهاراتی در یک نشست مجازی اجلاس سالانه ملل متحد، مدعی شده کشورش برای مقابله با ایران نیازی به صلح با اسراییل ندارد، اما سیاست تهاجمی 3 دهه اخیر ایران باعث نگرانی بسیاری از کشورهای عربی شده و آنها را وادار کرده به روابط خود با اسراییل نگاهی تازه داشته باشند.

انور قرقاش/عکس آرشیوی/آسوشیتدپرس او گفت با وجودی که هدف کشورش از نزدیکی به اسراییل مقابله با ایران نبوده اما اقدامات و سیاست‌های ایران در منطقه تاثیرات خود را به جا می‌گذارد.

امارات متحده عربی و بحرین اخیرا در نشستی در کاخ سفید با حضور نخست وزیر اسراییل و با میانجیگری دولت ترامپ اقدام به عادی سازی روابط خود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات: اقدامات تهاجمی ایران ما را به اسراییل نزدیک کرد

امارات: اقدامات تهاجمی ایران ما را به اسراییل نزدیک کرد