مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 15:002020-09-26سياسي

کفه حاشیه سنگین تر از کفه خدمت ترازو در شورای شهر بناب!


اکنون با توجه به تغییرات صورت گرفته در ترکیب شورای شهر بناب و اضافه شدن سه عضو جدید به آن، شورای اسلامی شهر بناب چهره ای جدید دارد و باید در یازده ماه آخر عمر این شورا به نظاره نشست و امیدوار بود تا حاشیه ای جدید گریبانگیر این شورا نشود.

-  خبرگزاری فارس- جاوید بنابیان: شورای اسلامی شهر دوره پنجم بناب که با انتخاب سه سرپرست شهرداری و سه شهردار در حدود 36 ماه از عمر این شورا رکورددار انتخاب شهردار بود، این بار با استعفای عباس ممقانی به عنوان سومین عضو خارج شده از ترکیب شورای پنجم اسلامی شهر بناب، در این خصوص نیز رکورد زد.

بر اساس این گزارش، با استعفای قریب الوقوع این عضو شورای اسلامی دوره پنجم مدیریت شهری بناب با چالش های متعددی روبه رو بوده که روند ارائه خدمات در این شهر فرهنگی، دانشگاهی، حوزوی و صنعتی را با مشکل مواجه کرده است، بطوری که همچنان کفه حواشی ترازوی شورا سنگین تر از کفه خدمت رسانی آنان به شهروندان است.

مردم بناب تقوع داشتند در دوره پنجم با درس گرفتن از اتفاقات پیش آمده در ادوار گذشته شورای شهر، شورای پنجم منسجم تر از شوراهای قبلی عمل کند، اما این اتفاق نیفتاد و بیشتر گرفتار جاشیه شدند.

اکنون با توجه به تغییرات صورت گرفته در ترکیب شورای شهر بناب و اضافه شدن 3 عضو جدید به آن، شورای اسلامی شهر بناب چهره ای جدید دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفه حاشیه سنگین تر از کفه خدمت ترازو در شورای شهر بناب!

کفه حاشیه سنگین تر از کفه خدمت ترازو در شورای شهر بناب!