مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:352020-09-26اجتماعي

پارک جنگلی سراب قنبر منتظرتخصیص اعتبارتوسط استانداری کرمانشاه است


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه از نیاز پروژه پارک جنگلی سراب قنبر به تخصیص اعتبار از سوی استانداری کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرامرز رحمتی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص توسعه فضای سبز شهری، اظهار کرد: امروزه توسعه فضای سبز شهری به مطالبه مردمی تبدیل شده است.

وی افزود: در این راستا نگه داری فضای سبز یکی از مهم ترین مباحث فضای سبز شهری است که در سال گذشته با تاکید شهردار کرمانشاه احیا و حفظ درختان با قدمت و سابقه طولانی در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه قرار گرفت.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به برنامه های اجرا شده در 6 ماهه اول سال، گفت: تکمیل پروژه های نیمه کاره در شهر کرمانشاه و ایجاد فضای سبز (کاشت درختچه) از مهمترین اقدامات شهرداری در نیمه اول سال 99 بوده است.

وی ادامه داد: راه اندازی کلینیک گیاه پزشکی و حضور مستمر و روزانه کارشناسان به کیفیت فضای سبز شهری بسیار کمک کرده و در نظر داریم در آینده نزدیک از سامانه امداد درخت در شهرداری کرمانشاه رونمایی کنیم.

رحمتی زاده در توضیح سامانه امداد درخت گفت: شهروندان با برقراری تماس با این سامانه از مشکل درخت مد نظر اطلاعاتی را در اختیار کارشناسان قرار می دهند و کارشناس متخصص در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک جنگلی سراب قنبر منتظرتخصیص اعتبارتوسط استانداری کرمانشاه است

پارک جنگلی سراب قنبر منتظرتخصیص اعتبارتوسط استانداری کرمانشاه است