مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:252020-09-26سياسي

ضرورت توجه به اشتغال، تسهیل ازدواج و توجه به مطالبات جوانان


جلسه ستاد ساماندهی جوانان لاهیجان برگزار و بر ضرورت توجه دستگاه های عضو به موضوع اشتغال، تسهیل ازدواج و توجه به مطالبات جوانان تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یونس محمودی شنبه در جلسه ساماندهی جوانان با اشاره به اینکه جوانان یکی از عناصر مهم و تصمیم ساز در جامعه اسلامی محسوب می شوند، افزود: باید از ظرفیت جوانان در تصمیمات کلان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه برخورداری از روح جوان و جوان باوری و جوان گرایی باید در دستور کار جدی ستاد ساماندهی جوانان قرار گیرد، گفت: تقویت باور داشته ها و روح تعامل، تعادل و توازن بخشی از مهمترین خصایص ویژگی مدیران در شهرستان باید باشد.

فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال، تسریع و تسهیل ازدواج و پرداختن به سایر مطالبات جوان باید در برنامه حال و آینده ستاد ساماندهی قرار گیرد، ادامه داد: تشکیل بانک اطلاعاتی، واگذار روش های نوین در امر مسکن، ایجاد فضای مفرح و شاد متناسب با فرهنگ و باورهای ایرانی و اسلامی از برنامه هایی است که باید اعضای ستاد ساماندهی جوانان پیگیری کنند.

طلاق زودهنگام معضل اجتماعی در لاهیجان در ادامه این جلسه رییس اداره بهزیستی لاهیجان نیز با اشاره به اینکه دو هزار و 938 جوان بین 18 تا 35 سال اعم از معلول و از کار افتاده در سامانه بهزیستی ثبت است، اظهار کرد: یکی از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به اشتغال، تسهیل ازدواج و توجه به مطالبات جوانان

ضرورت توجه به اشتغال، تسهیل ازدواج و توجه به مطالبات جوانان