مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:152020-09-26پزشكي

حداقل آلودگی کرونا را در مراکز بهزیستی کشور داشته ایم


معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به مدیریت مطلوب کرونا در مراکز بهزیستی کشور گفت: خوشبختانه طی مدت شیوع این بیماری، حداقل آلودگی کرونا را در مراکز بهزیستی کشور داشتیم.

- حداقل آلودگی "کرونا" را در مراکز بهزیستی کشور داشته ایم ایسنا/کرمانشاه معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به مدیریت مطلوب کرونا در مراکز بهزیستی کشور گفت: خوشبختانه طی مدت شیوع این بیماری، حداقل آلودگی کرونا را در مراکز بهزیستی کشور داشتیم.

دکتر محمد نفریه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع کرونا از اوایل اسفند سال گذشته، گفت: یک ماه قبل از شیوع این بیماری کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر سازمان بهزیستی که پیش از این برای مقابله با بیماری آنفلوآنزا بود، کرونا را در دستور کار خود قرار دارد و مصوباتی برای مقابله با این بیماری به تصویب رساند.

وی افزود: از روز 27 بهمن سال گذشته نیز مراکز بهزیستی در پیش هشدارهای قبلی داوطلبان خود را قرنطینه کرده و مرخصی ها لغو و رفت و آمدها به این مراکز محدود شد.

نفریه تصریح کرد: با شروع کرونا نیز 80 دستور العمل خاص ویژه مراکز مختلف از جمله مراکز نگهداری سالمندان، مهدکودک ها، مراکز نگهداری بیماران روان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل آلودگی کرونا را در مراکز بهزیستی کشور داشته ایم

حداقل آلودگی کرونا را در مراکز بهزیستی کشور داشته ایم