مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:102020-09-26پزشكي

پیوند انگشت قطع شده در بیمارستان میناب


رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب از انجام عمل پیوند انگشت دست راست در این بیمارستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر محمد مورخ از انجام عمل پیوند انگشت دست راست در این بیمارستان خبر داد و گفت: به دنبال مراجعه بیماری 41 ساله اهل و ساکن یکی از روستاهای بخش مرکزی میناب که بنابر اظهارات وی در هنگام کار با اره برقی، انگشت شصت به لبه تیغه آن برخورد داشته و استخوان همراه با عضله ها بریده شده بود، انجام عملی پیوند در دستور کار قرار گرفت.

وی افزو: بیمار هنگامی مراجعه کرده بود که بخش جداشده اتصال مختصری با پوست داشت که بلافاصله توسط دکتر پژمان مرادی، متخصص ارتوپدی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب تحت عمل موفقیت آمیز پیوند انگشت قرار گرفت.

متخصص ارتوپدی ابراز داشت: انگشت از ناحیه شصت دچار پارگی و شکستگی جدی شده بود و درصد احتمال اینکه انگشت پیوند ناقص داشته باشد، زیاد بود لذا پس از رضایت کامل بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.

  دکتر مرادی با بیان اینکه انگشت از سطح بند اول انگشت شصت دست راست اتصال مختصری با پوست از سمت داخلی داشت، تحت عمل فیکسیشن  استخوان با پین گذاری ترمیم و عروق قرار گرفت و اعصاب و تاندون پیوند شد که پس از 6 هفته پین خارج و حرکات انگشت به شکل طبیعی برگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند انگشت قطع شده در بیمارستان میناب

پیوند انگشت قطع شده در بیمارستان میناب