مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:102020-09-26پزشكي

کاهش سن بیماران بدحال کرونایی در بیمارستان بهشتی کاشان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گغت: سن بیماران بدحال کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان کاهش داشته است که نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعضای کادر بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان شبانه روز برای ارائه خدمت به مردم تلاش کردند، خاطرنشان کرد: متأسفانه موج سوم شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان زودتر از پیش بینی ها آغاز شد که روند فزاینده بیماران مبتلا و بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بیانگر این موضوع است.

مروجی با بیان اینکه کمک های بسیار ارزشمندی توسط خیرین در میدان مبارزه با کرونا شد، بیان داشت: با کمک خیرین و اعتبارات دولتی بیمارستان ثامن آران و بیدگل به زودی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین نگرانی ما در موج سوم شیوع کرونا کاهش سن بیماران به خصوص بیماران بدحال است، یادآور شد: مردم با رعایت مسائل بهداشتی می توانند کمک شایان توجهی به بخش درمانی که بیش از هفت ماه است بی وقفه در حال تلاش هستند، داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی افزود: با توجه به رویه افزایش بیماران بستری در بیمارستان بهشتی کاشان در حال حاضر با کمبود تخت های مراقبت های ویژه مواجه هستیم که امیدوارم این کمبود با اختصاص اعتبارات لازم مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سن بیماران بدحال کرونایی در بیمارستان بهشتی کاشان

کاهش سن بیماران بدحال کرونایی در بیمارستان بهشتی کاشان