مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-26اقتصادي

مفقود شدن هزار تُن کود شیمیایی کشاورزان خوزستانی


یک تخلف تاسف آور در حوزه کشاورزی ما اتفاق افتاده که هزار تُن کود شیمیایی که سهمیه یکی از شهرستان های خوزستان بوده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، نشست خبری مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه ظهر امروز در اهواز برگزار شد و وی پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه بود.

  یوسفی در این نشست ابتدا با اشاره به مشکلات اقتصادی، اظهار کرد: 80 درصد از بودجه عمومی کشور در دست دولت است و عملا تصمیمات را دولت می گیرد، دولت کسری بودجه دارد که تلاش دارد آن را جبران کند.

وی افزود: 62 درصد از افرادی که در بورس هستند سرمایه گذاری آن ها حدود 10 میلیون تومان است، نزدیک 50 میلیون نفر در بورس ایران عضو هستند، وقتی شاخص های ما در بورس تا این حد رشد می کند، یعنی ما از نظر اقتصادی از خیلی کشورهای دنیا وضعیت خوبی داریم در حالی که این یک کاغذبازی و سفته بازی بود تا سرمایه مردم جمع شده و به گردش مالی در بیاورند.

نماینده حوزه انتخابیه اهواز در مجلس گفت: شرکت هایی که یک بار واگذار شده بودند، باز زیرمجموعه آن ها را نیز واگذار کردند که این کار غیرکارشناسی باعث سقوط بورس شد.

وی افزود: پیشنهادات و پیگیری های بسیاری را جهت کمک به بحث اشتغال و اقتصاد استان داشته ایم که فراهم شدن اخذ وام های اشتغال، یکی از نتایج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفقود شدن هزار تُن کود شیمیایی کشاورزان خوزستانی

مفقود شدن هزار تُن کود شیمیایی کشاورزان خوزستانی