مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-26اقتصادي

افزایش فوت و ابتلا به کرونا در خوزستان


تعداد فوتی ها به نسبت دو هفته گذشته مقداری افزایش یافته است،تعداد بستری ها نیز مقداری افزایش یافته است شرایط را باید با جدیت کنترل نماییم باید تمام شرایطی که مربوط به وضعیت قرمز است اعمال شود و همه مکلف و موظف هستند که دستورالعملهای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،غلامرضاشریعتی استاندار خوزستان  در جلسه نشست ستاد استانی مدیریت بیماری که در خوزستان کاملا مهار شده بود و رو به کاهش بود به سمت افزایش حرکت کرده است.

  وی ادامه داد:البته شیب این افزایش بسیار ملایم است و تند نیست و اگر هم اکنون دست به کار شویم و مردم همانند گذشته همراهی و کمک کنند و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند می توانیم سریع روند را کنترل کنیم.

شریعتی گفت: تعداد فوتی ها به نسبت دو هفته گذشته مقداری افزایش یافته است،تعداد بستری ها نیز مقداری افزایش یافته است شرایط را باید با جدیت کنترل نماییم باید تمام شرایطی که مربوط به وضعیت قرمز است اعمال شود و همه مکلف و موظف هستند که دستورالعملهای شرایط قرمز را رعایت نمایند و هیچ کس حق تخطی ندارد امسال مراسم اربعین را نداریم و حتی در سطح شهرها نیز مراسمی نداریم و مطابق نظر مقام معظم رهبری در منازل برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فوت و ابتلا به کرونا در خوزستان

افزایش فوت و ابتلا به کرونا در خوزستان