مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:552020-09-26ورزشي

والیبالیست شهرداری ورامین: بازی مقابل پیکان سخت شد


سرعتی زن تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: مقابل پیکان در توپ های اول خوب نبودیم و بازی سخت شد اما در ادامه بهتر کار کرده و به برد رسیدیم.

- سرعتی زن تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: مقابل پیکان در توپ های اول خوب نبودیم و بازی سخت شد اما در ادامه بهتر کار کرده و به برد رسیدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته چهارم لیگ برتر والیبال ایران یکی از دیدارهای جذاب تقابل تیم های شهرداری ورامین و پیکان تهران بود که با وجود در اختیار داشتن بازیکنان جوان مخصوصا تیم پیکان، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند که نهایتا این دیدار نزدیک سه بر یک به سود شهرداری ورامین که تیم مهمان بود پایان یافت.

محمد فلاح سرعتی زن سابق پیکان که این فصل برای شهرداری ورامین بازی می کند، یکی از ستاره های این دیدار بود که در مورد پیروزی مقابل تیم سابق خود به ایسنا گفت: دو تیم در بخش توپ اول خیلی خوب نبودند و توپ های خود را تبدیل به امتیاز نمی کردند، هر تیمی که بهتر سرویس زد و بهتر دریافت کرد برنده شد که خوشبختانه آن تیم ما بودیم.

این بازی در چهار ست بسیار نزدیک با نتایج 25-23، 25-23، 23-25 و 25-22 به پایان رسید.

فلاح درباره سخت شدن بازی برای شهرداری ورامین گفت: به نظرم می شد نتیجه این بازی سه بر صفر به سود ما شود، اما در ست سوم تیم پیکان یک دو تعویضه انجام داد که بازی را از دست ما خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبالیست شهرداری ورامین: بازی مقابل پیکان سخت شد

والیبالیست شهرداری ورامین: بازی مقابل پیکان سخت شد