مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-26سياسي

ایران مقابل هر تهدیدی توان پاسخ را دارد


فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد که ایران اسلامی امروز در مقابل هر تهدیدی قادر به پاسخگویی است و اگر ادعایی مطرح کرده و حرفی می زند، قدرت عملی کردن آن را هم دارد و این یکی از برکات خون شهدای دفاع مقدس محسوب می شود.

- سردار سرتیپ یدالله بوعلی در آیین یادواره شهدای دفاع مقدس و بازسازی عملیات فتح المبین که در شهرستان مرودشت برگزار شد، گفت: بازسازی عملیات فتح المبین در شهرستان مرودشت با توجه به فرصت کمی که در اختیار دست اندرکاران آن قرار داشت یک کار کم نظیر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تنویر، فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مقابل تمام دنیای کفر و استکبار ایستاده است، گفت: در این کشور انقلابی رخ می دهد و مردمان مسلمان به نام دین در مقابل تمام دنیای کفر می ایستند و پرچم اسلام را بلند می کنند، طبیعی است دنیای کفر نمی خواهد و نمی تواند بپذیرد در هیچ جای دنیا چنین کشوری وجود داشته و کشوری در جهان اسلام در موضوعی مقتدر باشد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در این کشور، انقلابی رخ داده که شعار دین می دهد و مخالف اهداف دنیای کفر است، گفت: دنیای کفر و استکبار نمی توانند چنین کشوری را بپذیرند لذا از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه ها و آشوب ها شروع می شود و بعد هم رژیم بعث را مامور حمله به کشور ایران می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران مقابل هر تهدیدی توان پاسخ را دارد

ایران مقابل هر تهدیدی توان پاسخ را دارد