مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:352020-09-26سياسي

پیام نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی به مناسبت هفته دفاع مقدس


نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس درپیامی تاکید کرد که هفته دفاع مقدس نشانگر رشادت، فداکاری و از جان گذشتگی دلیرمردان غیور و بزرگی است که اقتدار و استقلال امروز کشور را به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی رقم زدند.

- نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس درپیامی تاکید کرد که هفته دفاع مقدس نشانگر رشادت، فداکاری و از جان گذشتگی دلیرمردان غیور و بزرگی است که اقتدار و استقلال امروز کشور را به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی رقم زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس یازدهم با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است: به نام خدا شواهد موجود نشان می دهد که همواره آشوریان و کلدانیان ایران نقشی هماهنگ در دفاع مقدس، در حفاظت از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته اند.

برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی ایران عزیز، جوانان آشوری با به تن کردن لباس مقدس سربازی به خدمت زیر پرچم در آمده و با نشان دادن لیاقت و شایستگی خود در خط مقدم جبهه با شرکت در عملیات های مختلف، رشادت های بی نظیری را از خود نشان دادند، آشوریان و کلدانیان ایران با ابراز انزجار از تجاوز حکومت بعثی عراق به مرزهای جمهوری اسلامی ایران با شرکت فعال در جبهه های جنگ برای شکست تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی به مناسبت هفته دفاع مقدس