مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:302020-09-26پزشكي

تاکنون بیش از 52 هزار نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: براساس آخرین آمارها، تاکنون 52 هزار و 259 نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 24 هزار و 266 نفر مربوط به شهرستان شیراز است.

- دکتر عبدالرسول همتی شنبه 5 مهر در جمع خبرنگاران گفت: برابر آمارها، از ابتدای شیوع کروناویروس تا امروز در فارس از 285 هزار نفر بیمار مشکوک یا دارای علامت، تست کرونا شده است.

همتی شمار فوت شدگان براثر کرونا طی 24 ساعت گذشته را 5 نفر اعلام و خاطرنشان کرد که با اضافه شدن این تعداد، جمع کل قربانیان بیماری کووید19 در استان فارس به 967 نفر رسیده است.

وی ضمن هشدار نسبت به تداوم روند افزایشی تعداد مبتلایان و بیماران بستری در فارس، گفت: اکنون 767 بیمار در بیمارستان ها بستری اند که 86 نفر از آنان، در بخش مراقبت ویژه بستری و تحت درمان هستند.

همتی با بیان اینکه تعداد 48 هزار و 349 نفر از مبتلایان به کرونا در استان فارس، بهبود یافته اند، گفت: این عدد 92 درصد از کل مبتلایان را شامل می شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه استان های همجوار فارس، عموما در وضعیت قرمز به لحاظ شیوع این بیماری قرار دارند، گفت: اگر شهروندان در فارس نسبت به کروناویروس رفتار بهداشتی مناسبی نداشته باشند و توصیه های پیشگیرانه را اجرا نکنند، فارس نیز با وضعیت قرمز روبرو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون بیش از 52 هزار نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند

تاکنون بیش از 52 هزار نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند