مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:252020-09-26سياسي

تاکید رییس سازمان مالیاتی به عدم تضییع حقوق مودیان/ قانون در برخی موارد رعایت نشد


رییس کل سازمان امور مالیاتی به ادارات مالیاتی اعلام کرد طبق برخی گزارش های نهادهای نظارتی در نحوه محاسبه جرایم دقت نشده و منجر به تضییع حقوق مودیان مالیاتی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امید علی پارسا رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور از لزوم بررسی دقیق صورتحساب های صادره مؤدیان به منظور مطالبه جریمه خبر داد و اعلام کرد که گزارش هایی واصل شده که نشان از تضییع حقوق مودیان مالیاتی شده است.

براین اساس در روزهای اخیر برخی اقدامات ماموران مالیاتی به ویژه در استان تهران منجر به اعتراض برخی گروه ها و مودیان مالیاتی شده است.

این اعتراض همچنین به نحوه بررسی تراکنش های سال 93 نیز باز می گردد.

در این مرقومه آمده است: با عنایت به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای واصله از مراجع نظارتی برون سازمانی مبنی بر اعلام وجود ایراداتی در محاسبات جریمه های موضوع ماده (169) مکرر قانون مالیاتهای مستقیم اصلاحیه 1380/11/27 و ماده (169) قانون مالیاتهای مستقیم اصلاحیه مصوب 1394/04/31، به منظور اجرای صحیح قوانین و مقررات و ایجاد وحدت رویه و اجتناب از تضییع حقوق مؤدیان محترم مالیاتی و جلوگیری از اطاله فرآیند دادرسی مالیاتی، موارد ذیل را مقرر می دارد:  1- ادارات امور مالیاتی در زمان تنظیم گزارش های مربوط به بررسی چگونگی انجام تکالیف موضوع ماده (169) مکرر قانون مالیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس سازمان مالیاتی به عدم تضییع حقوق مودیان/ قانون در برخی موارد رعایت نشد

تاکید رییس سازمان مالیاتی به عدم تضییع حقوق مودیان/ قانون در برخی موارد رعایت نشد