مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:252020-09-26فرهنگي

اعلام برنامه های جشنواره تئاتر صاحبدلان


جدول کامل زمان بندی اجراهای مهر و آبان دهمین دوره تئاتر صاحبدلان منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دهمین دوره تئاتر صاحبدلان، طبق این برنامه که از اول مهرماه اجراهای آن آغاز و تا 20 آبان ادامه دارد؛ 23 اثر نمایشی در سه گروه صحنه ای، محیطی و خیابانی در تهران و استان های به صحنه می رود.

طبق جدول منتشر شده اجرای آثار نمایشی دهمین دوره تئاتر صاحبدلان از اول مهر ماه 99 مصادف با چهارم صفر 1442 هجری قمری با سه اجرا شبیه سردار ، دمام نوازی و فقط بخاطر تو در محوطه تئاتر شهر و او می آید در ایلام آغاز به کار کرده است.

در ادامه این اجراها، اجرای نمایش درعاشورا به کارگردانی مهدی مقیمی از شب گذشته 4 مهر مصادف با 7 صفر آغاز شد و تا 11 مهر در محوطه تئاتر شهر ادامه دارد.

در جدول اجرای دهمین دوره تئاتر صاحبدلان در بازه زمانی اول مهر تا 20 آبان 23 اثر نمایشی آسمانی دیگر،او می آید،ایستاده چون سرو به تماشای خورشید،برقع، پولکه گردانی آذربایجان، خون رقصه،در عاشورا، دقایقی با رضا، دمام نوازی، زبان اشاره، ژنرال خورشید، سرخ او، سوگنامه، شبیه سردار، شور و شعور، فقط بخاطر تو، کابوسهایی که خواستند رویا شوند، کوچه نقاش ها، مجنون لیلی، نجوای عزازیل، ننه سربخش، وقتی سخو می شمارد و هشت به صحنه می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های جشنواره تئاتر صاحبدلان

اعلام برنامه های جشنواره تئاتر صاحبدلان