مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-26اجتماعي

موزه ها رایگان اند، پروتکل ها را خودتان رعایت کنید


از یک سو مدیرکل موزه ها از رایگان بودن این فضاهای تاریخی در روز جهانی گردشگری خبر می دهد و از سوی دیگر اعلام می کند رعایت پروتکل ها در فضاهای موزه های باید توسط هر موزه انجام شود.

- از یک سو مدیرکل موزه ها از رایگان بودن این فضاهای تاریخی در روز جهانی گردشگری خبر می دهد و از سوی دیگر اعلام می کند رعایت پروتکل ها در فضاهای موزه های باید توسط هر موزه انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دستور را محمدرضا کارگر، اوایل خرداد امسال و زمانی که قرار بود بعد از چند ماه موزه ها بار دیگر به روی مردم باز شوند برای نخستین بار مطرح کرد.

او در ان زمان اعلام کرد علاوه بر پروتکل بهداشتی که متولیان میراث فرهنگی برای همه فضاهای تاریخی و موزه ای تصویب کرده اند، هر موزه نیز باید با توجه به موقعیت و نوع آثار خود پروتکلی جداگانه برای بازدیدها مصوب کند که دست کم موزه ملی ایران آن را به طور کامل منتشر کرد و حتی زمانِ بازدیدها را با تعدادی محدود و مشخص اعلام کرد.

هرچند در طول چند هفته گذشته موزه داران از استقبال بیشترِ مردم از موزه ها از خرداد به بعد خبر می دهند، اما به همان اندازه هم نسبت به نحوه رعایت نکردن پروتکل ها توسط برخی از بازدیدکنندگان موزه ای نگرانند که این نگرانی را به روز رایگان بودن موزه های زیر نظر وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه ها رایگان اند، پروتکل ها را خودتان رعایت کنید

موزه ها رایگان اند، پروتکل ها را خودتان رعایت کنید