مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-26اقتصادي

ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی در استان مرکزی آغاز شد


رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: آزمون استخدامی تامین اجتماعی توسط شرکت کار و تأمین و با همکاری جهاددانشگاهی در آبانماه سال جاری برگزار خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: آزمون استخدامی تامین اجتماعی توسط شرکت کار و تأمین و با همکاری جهاددانشگاهی در آبانماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مسعود شهرجردی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این آزمون جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه ای به صورت قرارداد موقت شرکتی همزمان با سراسر کشور در دومین روز از آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت کار و تامین از سوم مهرماه آغاز شده و متقاضیان می توانند تا 12 مهر با مراجعه به سامانه www.

hrtc.

ir ثبت نام کنند.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به اینکه از طریق این آزمون 65 نفر در تامین اجتماعی استان مرکزی جذب خواهند شد، تصریح کرد: متقاضیان می توانند برای مشاهده و چاپ کارت شرکت در آزمون از 29 مهر 99 به سامانه www.

hrtc.

ir مراجعه کنند.

شهرجردی گفت: ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، نزدیکترین حوزه برگزاری آزمون به شهرستان اعلام شده داوطلب در فرم ثبت نام برای روز آزمون است که در فرم ثبت نام درج خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی در استان مرکزی آغاز شد

ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی در استان مرکزی آغاز شد