مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 13:102020-09-26اجتماعي

خانه های هلال ورامین به امکانات اولیه مورد نیاز تجهیز شده است


فرماندار ورامین با اشاره به دپو کالاهای ضروری در خانه های هلال شهرستان گفت: خانه های هلال ورامین به امکانات اولیه مورد نیاز تجهیز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین کاغذلو بعد از ظهر شنبه در حاشیه افتتاح 41 خانه هلال که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان تهران و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در ورامین برگزار شد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اهداف ایجاد این مراکز آموزش روستاییان برای مقابله با حوادث غیر مترقبه است اظهار داشت: امروز به صورت نمادین فعالیت 7 خانه خانه هلال در این مناطق راه اندازی شده است.

کاغذلو در ادامه با اشاره به اینکه امروز فعالیت خانه های هلال در روستاهای محمدآباد عرب ها، آبباریک، دمزآباد و موسی آباد بختیاری از توابع بخش جوادآباد و جعفرآباد اخوان، کلاته، آباد و عبدل آباد از توابع بخش مرکزی آغاز شده و این مراکز نسبت به آموزش روستاییان اقدام می کنند گفت: علاوه بر این خانه های هلال، 13 خانه هلال در بخش مرکزی، 17 خانه هلال در روستاهای بخش جوادآباد و یک خانه هلال در شهر جوادآباد راه انداری شده است.

فرماندار ورامین بیان داشت: با توجه به اینکه در خانه های هلال دانش کمک های اولیه نیز آموزش داده می شود لذا معتقد هستیم این ظرفیت می تواند در مواقع بحران سیل، زلزله، و غیره به امدادرسانی مطلوب تر کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های هلال ورامین به امکانات اولیه مورد نیاز تجهیز شده است

خانه های هلال ورامین به امکانات اولیه مورد نیاز تجهیز شده است