مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-26پزشكي

8 مرکز درمانی و بیمارستان جدیدالاحداث تجهیز شدند


مدیر اجرایی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، از تجهیز 8 بیمارستان جدیدالاحداث و ارسال ملزومات پزشکی مقابله با کووید 19 برای بخش های تازه افتتاح شده مراکز درمانی دولتی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد کاشفی فرد درباره جزییات تجهیز پزشکی بیمارستان های جدیدالاحداث و بخش های تازه افتتاح شده مراکز درمانی دولتی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تجهیز مراکز درمانی دولتی را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه طی سال های اخیر مراکز درمانی و بیمارستان های جدید الاحداث زیادی توسط هیأت امنای صرفه جویی ارزی تأمین تجهیزات شده است، افزود: بیمارستان جدیدالاحداث بهشهر از جمله این بیمارستان ها است که تعداد یک دستگاه سی تی اسکن بلافاصله برای بیماران این بیمارستان تهیه و ارسال شد.

وی افزود: برای بیمارستان بهشهر 29 دستگاه ونتیلاتور، 107 عدد از انواع مانیتور ثابت، پرتابل و سانترال و 60 عدد پمپ سرم و سرنگ و بیش از 280 عدد از انواع تخت های ویژه، بزرگسال، نوزاد و اطفال و … نیز خریداری و تحویل نماینده این دانشگاه علوم پزشکی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 مرکز درمانی و بیمارستان جدیدالاحداث تجهیز شدند

8 مرکز درمانی و بیمارستان جدیدالاحداث تجهیز شدند