مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-26فناوري

اینترنت «شاتل موبایل» برای استفاده از سامانه «شاد» رایگان شد


1399 و ادامه همه گیری کرونا، بسیاری از مدارس کشور فعالیت خود را به شکل غیرحضوری و با استفاده از زیرساخت های آموزش از راه دور، - اینترنت شاتل موبایل برای استفاده از سامانه شاد رایگان شد با آغاز سال تحصیلی 1400-1399 و ادامه همه گیری کرونا، بسیاری از مدارس کشور فعالیت خود را به شکل غیرحضوری و با استفاده از زیرساخت های آموزش از راه دور، آغاز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام شاتل موبایل، با توجه به نیاز به استفاده از اینترنت در این فرایند، شاتل موبایل علاوه بر دومین دوره اعطای بسته اینترنت سه ماهه به معلمین گرانقدر، استفاده از اپلیکیشن تعاملی شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) را هم برای تمامی مشترکین سیم کارت های خود، رایگان کرده است.

براساس اعلام روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، دسترسی به اپلیکیشن شبکه تعاملی شاد، از طریق اینترنت سیم کارت های شاتل موبایل، کاملاً رایگان است و هیچ گونه ترافیکی در استفاده از این سامانه برای مشترکین محاسبه نمی شود.

با توجه به پوشش سراسری 3G و 4G/LTE سیم کارت های شاتل موبایل و قابلیت انحصاری با پیش شماره 0998 و کد یک، می توانند به وب سایت www.

shatelmobile.

ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 و به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت «شاتل موبایل» برای استفاده از سامانه «شاد» رایگان شد

اینترنت «شاتل موبایل» برای استفاده از سامانه «شاد» رایگان شد