مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 12:402020-09-26پزشكي

حمایت از کسب وکارهای نو در حوزه HSE


مدیر مرکز HSE جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از راه اندازی شتاب دهنده HSE در این واحد برای حمایت از کسب وکارهای نو در این حوزه خبر داد.

- مدیر مرکز HSE جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از راه اندازی شتاب دهنده HSE در این واحد برای حمایت از کسب وکارهای نو در این حوزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر داوود پیرانی بابیان این که مرکز HSE جهاد دانشگاهی علوم پزشکی در حال راه اندازی شتاب دهنده HSE است، تصریح کرد: مرکز HSE این واحد باهدف حل مشکلات و موضوعات حوزه HSE و حمایت از ظرفیت نخبگان و اساتید این حوزه با خلق ایده های نو و کارآفرینی اقدام به راه اندازی شتاب دهنده HSE نموده است.

وی در ادامه به ساختار چابک جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: با توجه به ساختار جهاد دانشگاهی و نقش پل ارتباطی این مرکز در راستای تقویت همکاری دانشگاه و صنعت امیدوارم که راه اندازی شتاب دهنده HSE بتواند مشکلات این حوزه را حل کند.

دکتر پیرانی بابیان اینکه متأسفانه درصد زیادی از محیط های کاری و آموزشی ما بدون رعایت این اصول ایمنی ساخته شده، خاطرنشان کرد: اصول HSE باید در تمامی بخش های جامعه از جمله صنایع مادر از قبیل صنایع نفت ،گاز و پتروشیمی ها و سایر مراکز از قبیل مهدکودک ها، مدارس و مراکز اداری و سایر بخش های جامعه رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از کسب وکارهای نو در حوزه HSE

حمایت از کسب وکارهای نو در حوزه HSE