مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-26دانش

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی


رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی از پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه خبر داد و گفت: بر اساس آخرین تصمیمات، هفتم مهرماه آخرین فرصت برای ثبت نام داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی اعلام شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی از پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه خبر داد و گفت: بر اساس آخرین تصمیمات، هفتم مهرماه آخرین فرصت برای ثبت نام داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی اعلام شده است.

بخشعلی معصومی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور و با توجه به محدودیت هایی که بر اثر شیوع ویروس کرونا ایجاد شده، دانشگاه پیام نور با خدمات متنوعی که برای دانشجویان خود و علاقه مندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه در نظر گرفته است، می تواند یک انتخاب درست و آینده دار برای جوانان عزیز باشد.

وی با بیان این که 29 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور در سطح استان با تنوع بیش از 100 رشته در مقطع کارشناسی آماده ارائه خدمات به دانشجویان و علاقه مندان به ادامه تحصیل هست، گفت: جهت رفاه دانشجویان و بر اساس بخشنامه های سازمان مرکزی، از ترم جاری برای هر یک از دانشجویان یک نفر پشتیبان تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی