مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-26دانش

پروپوزال ها به پروژه های صنعتی تبدیل می شوند


پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس دومین جشنواره ملی استارپوزال را با هدف تبدیل پروپوزال ها به پروژه های صنعتی برگزار می کند.

- پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس دومین جشنواره ملی استارپوزال را با هدف تبدیل پروپوزال ها به پروژه های صنعتی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین جشنواره ملی کارآفرین دانشگاهی به نام استارپوزال(استارتاپ + پروپوزال) به همت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با هدف تبدیل پروپوزال ها و تحقیقات دانشجویی انجام شده در دانشگاه های سطح کشور به پروژه های دارای قابلیت تجاری سازی و اتصال مجدد حلقه جدا ماده صنعت به دانشگاه برگزار می شود.

تعریف و هدایت پروپوزال های کارشناسی ارشد و رساله دکتری دانشجویان سراسر کشور با رویکرد رفع نیازهای داخل، تجاری سازی و شکل گیری کسب و کارهای دانش بنیان هدف این رویداد فناورانه و مخاطبان آن مدیران و راهبران شرکت ها و سازمان ها، دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، علاقه مندان به حوزه کارآفرینی، صاحبان ایده، سرمایه گذاران در حوزه کارآفرینی و اساتید دانشگاه ها و صنعتگران است.

رویداد استارپوزال شامل 8 مرحله است که از اعلام فراخوان و ثبت نام و شرکت در همایش های انگیزشی-کارآفرینی جشنواره آغاز می شود و تا ارسال آثار و پروپوزال ، برگزاری رویداد کافه نوآوری ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروپوزال ها به پروژه های صنعتی تبدیل می شوند

پروپوزال ها به پروژه های صنعتی تبدیل می شوند