مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-26ورزشي

قایقرانی آبهای خروشان کرمانشاه به ایستگاه آخر رسیده است؟


مسابقات قهرمانی کشور قایقرانی اسلالوم در دو بخش کانو اسلالوم و کایاک اسلالوم در استان البرز برگزار شد که در آن قایقرانی کرمانشاه هیچ سهمی از مدال های توزیع شده در این رقابت ها، - ایسنا/کرمانشاه مسابقات قهرمانی کشور قایقرانی اسلالوم در دو بخش کانو اسلالوم و کایاک اسلالوم در استان البرز برگزار شد که در آن قایقرانی کرمانشاه هیچ سهمی از مدال های توزیع شده در این رقابت ها، نه در بخش آقایان و نه در بخش بانوان نداشت.

خالی ماندن دست کرمانشاه از این رقابت ها درحالی است که با وجود پتانسیل های بالا و قایقرانان ملی پوشی همچون دنیا محمدی و امیرمحمد فتاح پور یکی از استان های مطرح قایقرانی اسلالوم در کشور محسوب می شویم.

آنظور که رییس هیات قایقرانی می گوید با وجود مشکلاتی که در قایقرانی اسلالوم کرمانشاه وجود دارد، شاید دیگر نتوان چشم انداز روشنی را برای این بخش تصور کرد و اینگونه قایقرانی آبهای خروشان کرمانشاه به ایستگاه آخر خود نزدیک می شود.

ناجی پیمان در گفت و گو با ایسنا، نداشتن فضای تمرینی مناسب قابل دسترس را مهمترین مشکل کنونی قایقرانی اسلالوم کرمانشاه دانست و اظهار کرد: هرچند این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، اما از استان کرمانشاه تنها یک نفر به این مسابقات اعزام شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قایقرانی آبهای خروشان کرمانشاه به ایستگاه آخر رسیده است؟

قایقرانی آبهای خروشان کرمانشاه به ایستگاه آخر رسیده است؟