مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:502020-09-26بين الملل

درخواست سئول از کره شمالی برای تحقیق درباره کشته شدن یک مقام کره جنوبی


کره جنوبی امروز (شنبه) اعلام کرد که از کره شمالی می خواهد تا به تحقیقات بیشتری در رابطه با کشته شدن یکی از مقام های دولت سئول با تیراندازی سربازان کره شمالی بپردازد.

- کره جنوبی امروز (شنبه) اعلام کرد که از کره شمالی می خواهد تا به تحقیقات بیشتری در رابطه با کشته شدن یکی از مقام های دولت سئول با تیراندازی سربازان کره شمالی بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سئول همچنین خواستار تحقیقات مشترک درباره تیراندازی روز سه شنبه شده که باعث خشم در کره جنوبی و عذرخواهی بی سابقه از سوی کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی شده است.

این مقام کره جنوبی کشته شده در حالی که قصد داشته ظاهرا کشور را ترک کند در آب های مرزی کره شمالی سرگردان بوده که به واسطه شلیک نیروهای کره شمالی کشته شده است.

کیم جونگ اون در ارتباط با این رویداد در پیامی که از سوی وزارت جبهه متحد پیونگ یانگ، آژانس دولت کره شمالی مسئول روابط بین دو کره ارسال شد، بابت این رویداد غیرمنتظره و تاسف برانگیز به شدت ابراز تاسف کرد.

در این پیام که دفتر مون جائه این ، رییس جمهوری کره جنوبی اعلام کرد روز جمعه دریافت کرده، مقصر اصلی را همین مقام دولتی کره جنوبی اعلام کرده اند که به دلیل امتناع از پاسخگویی به افسران ارتش در مرز و تلاش برای فرار، هدف تیراندازی سربازان کره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست سئول از کره شمالی برای تحقیق درباره کشته شدن یک مقام کره جنوبی

درخواست سئول از کره شمالی برای تحقیق درباره کشته شدن یک مقام کره جنوبی