مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-26اجتماعي

«خرم آباد» شهر بدون خط کشی


خبرگزاری فارس لرستان_ نسرین صفربیرانوند؛ در حالی که خط کشی خیابان های شهر وظیفه ذاتی شهرداری است اما به دلایلی در خرم آباد توجه چندانی به این امر نمی شود و همین امر علاوه بر وجود بی نظمی، انتقاد و نارضایتی هایی را به دنبال داشته است.

با توجه به افزایش خودورها در خرم آباد توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی اهمیت بیشتری پیدا کرده و در این میان خط کشی از موضوعات بسیار مهم است، اما متاسفانه در شرایط فعلی با معضلی به نام نبود خط کشی در خیابان های شهر مواجه هستیم.

در مورد نقش خط کشی خیابان ها می توان گفت علائم و خط کشی ها رانندگان را در مورد خطرات و موانع احتمالی آگاه می سازد، از طرفی رانندگان با وجود خط کشی نسبت به اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی متعهدتر می شوند.

به نظر می رسد با توجه به اهمیت حرکت در بین خطوط خط کشی خیابان ها از اهمیت بسزایی برخوردار است و شهرداری باید این موضوع را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دهد.

  خط کشی جزو اولویت های ضروری در همین زمینه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان در گفت وگو با خبرنگار فارس به ضرورت و لزوم خط کشی در معابر اشاره کرده و می گوید: خط کشی معابر و خیابان های اصلی و فرعی شهر به منظور کاهش تصادفات همچنین هدایت و مدیریت ترافیک ضروری است، از طرفی علائم افقی نقش بسزایی در انظباط شهر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خرم آباد» شهر بدون خط کشی

«خرم آباد» شهر بدون خط کشی