مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-26پزشكي

عبور از پاییز مرگبار با اجرای پروتکل های بهداشتی


دیروز با فوت207 بیمار مبتلا به کووید19 عدد مرگ و میر ناشی از این بیماری بعد از 51 روز دوباره خیز برداشت تا آمار فوتی ها مرز بیش از 200 فوتی در روز را جابه جا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا 212 قربانی در یک روز رکورد زد.

207 جانباخته و 3 هزار و 563 بیمار جدید کووید 19 طی 24 ساعت در کشور، جدیدترین آماری است که دیروز از سوی سخنگوی وزارت بهداشت اعلام شده است.

به گفته دکتر سیما سادات لاری 24 استان کشور هم اینک در وضعیت قرمز قرار دارند و با این تفاسیر تقریباً هیچ نقطه غیر قرمزی در کشور وجود ندارد.

دیروز در حالی آمار فوتی های کرونا دوباره از مرز 200 مورد فوت عبور کرد که این آمار برای بسیاری از مسئولان حوزه بهداشت که در حال رصد مبتلایان و فوتی های ناشی از ویروس کووید 19 در کشور هستند قابل پیش بینی بود چرا که با افزایش سفرهای برون شهری، برخی بازگشایی ها و بی توجهی عده ای به شیوه نامه های عزاداری و برگزاری اجتماعات و از همه مهمتر کاهش استفاده از ماسک و پروتکل های بهداشتی دست به دست هم داده اند تا وارد موج سومی بشویم که پیش از این هشدارش را داده بودند.

مردم هم درباره اینکه چرا همانند گذشته از خود، خانواده و حتی دیگران مراقبت نمی کنند و از شیوه نامه های بهداشتی پیروی نمی کنند می گویند از این وضعیت خسته شده اند و مجبور هستند تا با دید و بازدید و سفر، کمی از فشار روحی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از پاییز مرگبار با اجرای پروتکل های بهداشتی

عبور از پاییز مرگبار با اجرای پروتکل های بهداشتی