مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-26سياسي

آیین اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین برگزار می شود


آیین اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین روز سه شنبه (15 مهرماه) در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود.

- آیین اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین روز سه شنبه (15 مهرماه) در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جایزه جهانی اربعین به عنوان برنامه ای فرهنگی ـ دینی در مقیاس بین المللی با هدف اشاعه فرهنگ مقاومت و عاشورا و نمایش جلوه های دلدادگی به سیدالشهداء (ع) در اربعین شهادت آن حضرت، به ابتکار سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود.

مبنای برگزاری جایزه جهانی اربعین استفاده از زبان هنر برای نشر فرهنگ عاشوراست و ایفاگران نقش اصلی در این رویداد نیز دلدادگان سرور و سالار شهیدان از سراسر جهان هستند.

شرکت کنندگان در ششمین دوره این جایزه، با ارسال آثار هنری خود در قالب های عکس، فیلم و سفرنامه که حاصل همراهی جمع شیفتگان امام (ع) در پیاده روی اربعین است در این رویداد ایفای نقش می کنند.

داوری آثار دریافتی از 20 کشور جهان انجام گرفته و در آیین اختتامیه بنابر رأی هیأت داوران به صاحبان آثار منتخب همچنین، فعالان فضای مجازی در این عرصه، جوایزی اعطا و رونمایی از پوستر هفتمین دوره این جایزه انجام خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین برگزار می شود

آیین اختتامیه ششمین جایزه جهانی اربعین برگزار می شود