مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-26سياسي

طرح زیرگذر میدان جمهوری آفات زیادی به منابع و حقوق عامه می زند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های مکتوب این هفته خود، با اشاره اینکه طرح زیرگذر میدان جمهوری آفات زیادی به منابع و حقوق عامه می زند، - امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه طرح زیرگذر میدان جمهوری به منابع و حقوق عامه صدمه می زند، گفت: در طرح ها و اقداماتی که صورت می گیرد، نباید یک بُعدی عمل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های مکتوب این هفته خود، با اشاره اینکه طرح زیرگذر میدان جمهوری آفات زیادی به منابع و حقوق عامه می زند، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم که همه باید به آن توجه داشته باشیم و با توجه به همه شرایط درباره آن مطالبه گری داشته باشیم حفظ حقوق عامه است.

گاهی سودجویی و منفعت طلبی و امثال این ها عده ای را می برد به سمت تعرض به بیت المال و از بین بردن منافع عمومی، بنابراین در طرح ها و اقداماتی که صورت می گیرد باید تمام جوانب را در نظر گرفت و یک بعدی عمل نکرد.

حسینی همدانی تصریح کرد: کرج که درزمانی باغ شهر بزرگی بود به مرور و با بی تدبیری و نگاه مقطعی و حرکت به جلو بدون برنامه دقیق و چشم انداز بلندمدت، خیلی از داشته هایش را ازدست داده و امروز متولیان امر نباید اجازه تکرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زیرگذر میدان جمهوری آفات زیادی به منابع و حقوق عامه می زند

طرح زیرگذر میدان جمهوری آفات زیادی به منابع و حقوق عامه می زند