مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:452020-09-26سياسي

اما و اگرهای طرح تفضیلی خرم دره و مشکلات آن برای مردم


توجه به قطعه زمین های کشاورزی در میان بافت شهری و نیز ضرورت نگاه کارشناسی به کاربری زمین ها، از مطالبات مردمی برای حل مشکل طرح تفضیلی خرم دره است.

- ایسنا/زنجان عضو شورای اسلامی شهر خرم دره گفت: توجه به قطعه زمین های کشاورزی در میان بافت شهری و نیز ضرورت نگاه کارشناسی به کاربری زمین ها، از مطالبات مردمی برای حل مشکل طرح تفضیلی خرم دره است.

مرتضی صالحی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات طرح تفضیلی خرم دره، اظهار کرد: تعیین دقیق چگونگی استفاده از زمین های شهر و تعیین موقعیت و مساحت هر یک از آن ها در سطح محلات شهر از اهداف طرح تفصیلی است ولی این مهم بایستی با استفاده از مشاوران و کارشناسان آگاه هر شهر انجام گیرد.

وی با اشاره به گلایه مندی مردم خرم دره از این طرح، یادآور شد: این طرح در شهرستان خرم دره به علت مغایرت هایی که در کاربری ها داشته است، بین کارشناسان و مردم مورد بحث است.

عضو شورای اسلامی شهر خرم دره ادامه داد: یکی از نمونه های بارز مشکلات طرح تفضیلی خرم دره این است که به طور مثال در این طرح یک زمین 100 متری و یا 150 متری را برای ساخت مدرسه تعریف کرده اند که عملا این امکان برای ساخت مدرسه با این مساحت امکان پذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای طرح تفضیلی خرم دره و مشکلات آن برای مردم

اما و اگرهای طرح تفضیلی خرم دره و مشکلات آن برای مردم