مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-26بين الملل

تلاش برای از سرگیری سفرهای خارجی و افزودن مقاصد جدید


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه همچنان سفرهای دریایی خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف است، گفت: در تلاشیم تا نتنها سفرهای دریایی خارجی که پیش از این انجام می شد را از سر بگیریم، - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه همچنان سفرهای دریایی خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف است، گفت: در تلاشیم تا نتنها سفرهای دریایی خارجی که پیش از این انجام می شد را از سر بگیریم، بلکه در صددیم مقاصد جدیدی را با کشورهای مختلف برنامه ریزی کرده و از افزایش مقاصد خارجی برای انجام سفرهای دریایی استقبال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی شیوع ویروس کرونا بسیاری از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی برایانجام سفرهای مردم بسته شد و اخیرا مذاکرات دو چند جانبه ای بین کشورها برای از سرگیری این سفرها انجام شده است.

در حوزه دریایی نیز ایران سفرهای داخلی و خارجی بسیاری انجام می داد که در ماه های گذشته و به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد و همچنان تکلیف آن مشخص نیست.

سعید راستاد – مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی- در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت سفرهای دریایی خارجی اظهار کرد: سه مسیر خارجی برای انجام سفرهای دریایی در سال گذشته داشتیم که در مسیرهای بندر باهنر-شارجه، بندر لنگه-دوبی و بندر خرمشهر-کویت بود اما با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای از سرگیری سفرهای خارجی و افزودن مقاصد جدید

تلاش برای از سرگیری سفرهای خارجی و افزودن مقاصد جدید