مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-26اقتصادي

بورس در حال رسیدن به نقطه آرامش


یک کارشناسان بازار سرمایه اعلام کرد: بورس بعد از مدت‎ها نوسان و اصلاحی که تجربه کرده ، اکنون در این برهه زمانی به مرور در حال نزدیک شدن به نقطه آرامش برای سرمایه گذاری است.

- ، بورس در هفته‌ای که گذشت بعد از مدت‌ها نوسان و افت و خیز همچنان در مسیر نزولی قرار داشت و به روند اصلاحی خود ادامه داد.

با توجه به طولانی شدن روند اصلاحی بازار، کارشناسان عاجز از هرگونه پیش‌بینی دقیق از این بازار هستند و تاکنون نظرات مختلفی را نسبت به پایان یا تداوم بازه زمانی افت شاخص بورس مطرح کرده‌اند.

اغلب کارشناسان بعد از دستیابی شاخص بورس به کانال دو میلیون واحد اعلام کرده بودند بازار برای مدتی با ورود به فاز اصلاحی، در محدوده‌های کانال یک میلیون و 800 هزار واحد در نوسان خواهد بود، این در حالی است که نه تنها بازار بیش از زمان تعیین شده در مسیر نزولی قرار دارد بلکه شاخص بورس بسیار بیشتر از عدد اعلام شده عقب‌نشینی کرد و تا کانال یک میلیون و 500 هزار واحد نیز پایین آمد.

تاکنون تلاش‌های گسترده مسوولان سازمان بورس و حمایت های صورت گرفته از سوی دولت چندان در کاهش سراشیبی اصلاح بازار تاثیرگذار نبوده است و سهامداران حاضر در بازار از ترس احتمال ضرر و زیان‌های بیشتر، در حال نقد کردن سهام خود و خروج هر چه زودتر سرمایه از این بازار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس در حال رسیدن به نقطه آرامش

بورس در حال رسیدن به نقطه آرامش