مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-26سياسي

روایتی خواندنی از پرستار جهادگر دفاع مقدس همراه با آلبومی از خاطرات


دفاع مقدس، نه تنها صحنه ی دلاور مردی های مجاهدان نستوه اسلام، بلکه عرصه ای برای جلوه گری حرکت های زینب وار زنان ایرانی بود، زنانی که چون زهرا حسین زاده با جان و دل از مجروحان جنگی پرستاری کرده و برای اسلام و انقلاب از داخل بیمارستان ها و نقاهتگاه ها جهاد کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دفاع مقدس، نه تنها صحنه ی دلاور مردی های مجاهدان نستوه اسلام، بلکه عرصه ای برای جلوه گری حرکت های زینب وار زنان ایرانی بود، زنانی که چون "زهرا حسین زاده" با جان و دل از مجروحان جنگی پرستاری کرده و برای اسلام و انقلاب از داخل بیمارستان ها و نقاهتگاه ها جهاد کردند.

شاید بتوان دفاع مقدس را عرصه ای مهم برای نمود جایگاه والا و موثر زنان ایرانی عنوان کرد، عرصه ای که نشان داد زنان غیور این سرزمین در راه اسلام و انقلاب، جان خویش را هم کفن پوش می کنند.

بانوانی که ابراهیم وار فرزندان و شوهرانشان را به خط مقدم جبهه ها عازم کرده و علاوه بر پرستاری، در پشت جبهه و در شهرهای خود نیز آذوقه و مایحتاج رزمندگان را فراهم می کردند تا ایران اسلامی سبز بماند و تنومند شود.

پرستاری که 11 عملیات دفاع مقدس حضور داشت زهرا حسین زاده یکی از همین بانوان موثر در دوران دفاع مقدس است که داوطلبانه و جان برکف به دل مناطق جنگی زده و به پرستاری از مجروحان هزار زخم جنگی پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی خواندنی از پرستار جهادگر دفاع مقدس همراه با آلبومی از خاطرات

روایتی خواندنی از پرستار جهادگر دفاع مقدس همراه با آلبومی از خاطرات